Friday, September 21, 2007

Raymond Crowe.... Puppet



Enjoy...

5 comments:

Negma said...

Αχ, αυτό μου το έστειλε πρόσφατα με e-mail ένας φίλος μου! Δεν είναι πανέμορφο;

GhostHunter said...

Τι σας πιάνει με τα video?

τεσπα, το προηγούμενη ήταν τρομερό.Έχω και ευαισθησία με τα ζώα και τα παιδιά, οπότε...

bluesmartoula said...

Negma μου, κι εμένα με e-mail μου το΄στειλαν κι ενθουσιάστηκα..

Κυνηγέ μου, δεν σ΄αρέσουν τα βίντεο? Κρίμα, γιατί αυτό ειδικά το θεωρώ πανέξυπνο και διασκεδαστικό.
Χάρηκα, πάντως, που σου άρεσε η προηγούμενη ιστορία.
Φιλί

Καλησπέρα

πνευμα said...

Είναι πραγματικά απίστευτο τι μπορέι να δημιουργήσει ο άνθρωπος ακόμη και όταν καμβάς του είναι... μια σκιά.

Απο τα ωραιότερα Video που έχω δει και το τραγούδι "κουμπώνει" υπέροχα.

bluesmartoula said...

Όταν θέλει ο άνθρωπος δημιουργεί τα πάντα. Δυστυχώς και άσχημα. Τί να γίνει?
Κι εγώ θεώρησα πως η μουσική "κουμπώνει" τέλεια.. Ειδικά με την σκιά του παιδικού χεριού που αγκαλιάζει το χέρι του ενήλικα. Πολύ τρυφερή σκηνή