Monday, September 10, 2007

Πρωϊνή Προσευχή - Ύμνος εις τον καφέ

Πιστεύω εις έναν φραπέ,
αφρώδη, παγοκράτορα,
ρουφηχτόν εκ καλάμου σπαστής,
εις στομάχους πάντων ερριμένον.

Και εις ένα αφρόγαλα, λευκόν, πηχτόν,
του καφέ συνοδό, και λιπογενές
το δια τον καφέ ποιηθέντα προ πάντων καπουτσίνο.

Milk εκ βοδώς,
αφρόν αληθινόν, εκ μιξερός ηλεκτρικού
χτυπηθέντα, ού γεννηθέντα,
ομοχρήσιμου του φραπέ
δι ου το μάτι ορθάνοιξε.

Τον δι' ημάς τους ανθρώπους
και δια την ημετέραν εργασίαν
φυτροθέντα εν καφεοδένδρων
και μαζευθέντα εξ άρρενος εργάτου
και αγοράσθη εξ εταιρείας
και εσυσκευάσθηκε.

Αγορασθέντα τε υπό ημών
εντός μικρής σακουλίτσας
ή κουτιού ή βαζακίου

Και ετοιμάσθη τας πρώτας ώρας
κατά τας πρωινάς.

Και εισέπεσε εντός ποτηριού
και ζαχαρώθηκε εκ κουταλιάς του γλυκού.

Και πάλιν άφρισε μετά δόξης
τσίτα κάνων κοιμητούς
ώστε χουζουρίου έλθη το τέλος.

Και εις το ρεύμα το πάγιον,
το χρήσιμον, το μιξεροκινόν,
το εκ της δεής επαραγόμενον
το συν ψυγείου και θηκών συνεργαζώμενο,
ωστε παρασκευαζώμενο,
παγακίων και υδάτων ψυχρών.

Εις μίαν, καφετερίαν, ομαδικήν και φιλικήν φραπεδοποσίαν.
Ομολογώ εν τσίμπημα εις μπισκότου εκ του μπολ.
Προσδοκώ τασάκι καθαρόν.
Και να είναι η ζάχαρη λιωμένη.
Αμήν.


Υ.Γ. Όποιος κι αν το'γραψε - ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!! Έπεσα κάτω απ΄τα γέλια, δάκρυσαν τα μάτια μου κι έτρεξα σούμπιτη στην κουζίνα να φτιάξω φραπέ......

10 comments:

she smiles said...

ημαρτον!!!!!!!! ημαρτον!!!!!!!

Cybergoulion said...

Δι αφρόν των μετρίων φραπέδων υμών,
Κύριε του μισού ποτηρίου ο αφρός,
εκτύπησον και δόσων υμάς,
αμήν!

bluesmartoula said...

Κύριε Ελέησον...
Ακόμα γελάω...

YO!Reeka's said...

χα χα χα τέλειο!!!

GhostHunter said...

Οι άτιμοι οι 4 που πίνω απέκτησαν και άσμα...

Πολύ καλό.

Φιλί

bluesmartoula said...

Γιωρίκα...
Για να σου άρεσε εσένα που έχεις τόσο απίστευτα πηγαίο χιούμορ, πάει να πεί πως είναι καλό....
Ξανά συγχαρητήρια σ΄αυτόν που το "σκάρωσε".

Άσμα ασμάτων!!!!! κυνηγέ μου
Φιλί
Υ.Γ. Εγώ, πάλι, έναν πίνω μόνο κι αυτόν decaf... καφές ιμιτασιόν, δηλαδή...

πνευμα said...

και εις μιαν δροσεράν και σκανδαλιστικήν φραπεδοποσίαν εκ σπαστού καλαμακίου εκπορευόμενη...

ελέησον ημάς

Αμήν

bluesmartoula said...

Αλλελούϊα! πνεύμα μου
(Καλά, πολύ θρησκευόμενο βλόγ...)

Negma said...

Τι 'ν' αυτό ρε παιδιά! Ότι θα έριχνα τέτοιο γέλιο έτσι όπως είμαι...

Μιλάμε, γελάω μόνη μου δυνατά, έχω γίνει ρόμπα, με κοιτάνε καλά-καλά!!!

Που το βρήκες, ρε φιλενάδα, και δεν ξέρουμε ποιος τό 'γραψε, να υποβάλλουμε τα σέβη μας???

bluesmartoula said...

Negma μου, κι εγώ το ίδιο έπαθα κι ήμουνα και στη δουλειά.
Ρισπέκτ στον άγνωστο ποιητή!
Ρισπέκτ!