Sunday, July 22, 2007

Σ΄έχω δεί



Σ΄έχω δεί.
Σε ξέρω.
Εσύ είσαι, που καμαρώνεις για το καινούργιο σου χτένισμα. Για το καινούργιο σου μονόπετρο.
Εσύ είσαι, που περπατάς και κοιτάς γύρω σου με ύφος χιλίων καρδιναλίων στολισμένη σαν φρεγάτα και κοιτάς να δείς άν σε κοιτάνε.
Εσύ, με τα προκλητικά ρούχα και το λάγνο βλέμμα.
Εσύ, που απαξιείς να συναναστραφείς με την "πλέμπα".....
Εσύ, που το μόνο που υπάρχει από σένα είναι το "έξω". Και μέσα, σκουλίκια....

Σ΄έχω δεί.
Σε ξέρω.
Εσύ είσαι, που με το πανάκριβο αυτοκίνητο και την επιστράτευση του σαγηνευτικού σου χαμόγελου κυκλοφορείς κάθε μέρα και με άλλη - για να επιβεβαιώνεις το εγώ σου..
Εσύ, που το πορτοφόλι σου είναι πάντα γεμάτο και η δέσμη των χαρτονομισμάτων ξεχειλίζει.... και το δείχνεις....
Εσύ, που το πουκάμισό σου μόνο κοστίζει όσο ένα μηνιάτικο.
Εσύ, που όσο πιό ψηλή και όμορφη είναι η συνοδός σου, τόσο πιό πολύ "ανεβαίνουν οι μετοχές" σου.
Εσύ, που το μόνο που υπάρχει από σένα είναι το "έξω". Και μέσα, σκουλίκια....

Εσείς, που το πέρασμά σας στη γή μόνο πόνο και δυσοσμία αφήνει....
Ναι, για σένα μιλάω...
Για σένα που θα βρεθείς μιά μέρα στη θέση που τόσο σκληρά περιγράφει το
ΠΝΕΥΜΑ...

Υ.Γ. Πνεύμα, σ΄ευχαριστώ που μου επέτρεψες το "λίνκ" και έγινε το σχόλιό μου πόστ...



8 comments:

Μικρός Πρίγκιπας said...

Μήπως βλέπουμε τους ίδιους;;;;;;;;;;;

bluesmartoula said...

Χαχαχαχα. Μάλλον απίθανο το βρίσκω. Μας έχουν περικυκλώσει, όμως.

Και μην παρεξηγηθώ.
Δεν κατηγορώ κανέναν και τίποτα.
Δεν έχω αυτό το δικαίωμα ούτε και είναι στον χαρακτήρα μου.
Με λυπεί, όμως, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για κάποιους που δεν ήταν αρχικά έτσι, αλλά μεταλλάχθηκαν....
Για οποιουσδήποτε λόγους - δεν το ψάχνω.
Γιατί είναι τόσο μόνοι.
Και η ζωή δεν "βγαίνει" έτσι.
Και όταν, ή μάλλον εάν, ξυπνήσουν κάποιο πρωί δεν θα έχουν την δυνατότητα να μαζέψουν τα κομμάτια τους.
Θα έχουν χάσει τελείως τον εαυτό τους.
Κι αυτό είναι καταστροφικό(όπως μας διηγήθηκε το πνεύμα).
Τέλος φιλοσοφικής αναζήτησης....
Πάμε γι΄άλλα....
Καλησπέρα Πρίγκηπα

GhostHunter said...

Απόλυτη...
Λάθος

bluesmartoula said...

Κυνηγέ μου, χαίρομαι ειλικρινά για σένα γιατί από το σχόλιό σου, φαίνεται πως δεν είχες την "τύχη" να γνωρίσεις τέτοιους ανθρώπους.
Καλησπέρες....

πνευμα said...

Ένα πραγματικό Sledge Hammer για μια απο τις πιο ύπουλες ασθένειες.
Για ένα δηλητήριο που φύλλο δεν έχει και ανθρώπους τσακίζει...

Πολύ όμορφο το σχόλιο που γίνηκε κείμενο Σμαρτούλα μου.

Υ.Γ Σε ευχαριστώ που με τίμησες γι α μία ακόμη φορά και που κατάλαβες πως δεν γράφτηκε για να κατηγορήσει κανέναν μα για να ξυπνήσει συνειδήσεις.

bluesmartoula said...

Γνωστό το ταλέντο σου να ξυπνάς συνειδήσεις κύριε Πνεύμα....
Καλημέρα

trying escape the truth said...

Τα λόγια μπορεί να φαίνονται σκληρά αλλά είναι δυστυχώς πολύ αληθινά (πολύ όμορφο κείμενο κι ας περιγράφει την ασχήμια της ψυχής κάποιων)

bluesmartoula said...

Καλησπέρα.
Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψη...
Και για τα καλά σου λόγια
Κάτι θα ξέρεις εσύ....One CAN'T ESCAPE THE TRUTH. Έτσι δεν είναι?