Friday, March 16, 2007

Ζηλιάρης Ουρανός

Απόψε θέλω να σε βρω
Αυτή η νύχτα έχει κάτι
Είναι τρελή είναι φευγάτη
Να σ΄ αποφύγω δε μπορώ

Ίχνη που θέλουν συνοδό
Μέχρι του έρωτα την πόρτα
Αναψε εσύ όλα τα φώτα
Κι όπου κι αν είμαι θα τα δω

Κι ένας ζηλιάρης ουρανός
Nα με κοιτά που ξενυχτάω
Kαι δεν πιστεύει ο τρελός
Πόσο πολύ σε αγαπάω

Παίζω ξανά κι ακολουθώ
Τη μελωδία του κορμιού σου
Να μη ξεχνάς να ΄χεις το νου σου
Μήπως και κάπου εγώ χαθώ

Στίχοι: Ηρώ Τριγώνη Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους Πρώτη εκτέλεση: Ευριδίκη

Υπέροχη μουσική, πανέμορφοι στίχοι. Το μοναδικό τραγούδι της Ευριδίκης που μ΄αρέσει.
Σας το αφιερώνω με πολύ μεγάλη χαρά κι αγάπη

Υ.Γ. Μήπως ξέρει κανείς ελληνικό site σαν το radioblog? πολύ θα μου άρεσε να ακούω και αυτό το τραγούδι εδώ μέσα.....

3 comments:

πνευμα said...

Υπέροχο τραγούδι και εγώ το αγαπώ.

Ευχαριστούμε για την αφιέρωση.

Καλησπέρα

Μικρός Πρίγκιπας said...

Σμαρτούλα,
Σε ευχαριστούμε για την αφιέρωση.Όσο για το άλλο, ατύχησες.Κι εγώ ψάχνω κάτι αντίστοιχο.Φιλιά.

bluesmartoula said...

Πνεύμα και Πρίγκηπα
Παρακαλώ...Δεν κάνει τίποτα...
Καληνύχτα