Sunday, February 25, 2007

Πάζλ


Όλο το Σαββατοκύριακο είχα πολλή δουλειά.
Έχω βάλει κάτω ένα πάζλ κι έχω αναστενάξει.
1000 κομμάτια.
Σιγά τ΄αυγά...
Έλα, όμως, που έχω χάσει το κουτί που είχε απ΄έξω το σχέδιο...
Και το πάζλ είναι όλο λουλούδια πλέον... Στη μέση έχει κι ένα σπίτι. Αυτό το΄χω ήδη φτιάξει. Ήταν το πιό εύκολο. Αλλά το σπίτι δεν ήταν ούτε τα μισά κομμάτια.
Τα λουλούδια δεν έχουν καμμία "λογική" συνέχεια. Δηλαδή, εκεί που έχει ρόζ τριαντάφυλλα μπλέκονται μέσα μπλέ ζουρζουλάκια (δεν ξέρω τι λουλούδια είναι αυτά, εμένα μ΄αρέσει να τα λέω ζουρζουλάκια - κάτι μικρά μικρούτσικα μπλέ γλυκούλικα...)

Κι έτσι έχω χωρίσει τα κομμάτια σύμφωνα με το σχήμα τους.
Παρασκευή βράδυ, όλη μέρα το Σάββατο και σήμερα μέχρι πρίν από λίγο, τα μάτια μου βλέπουν κομματάκια σε διάφορα χρώματα και σχήματα.

Λέω να δώ και λίγη τηλεόραση.....

6 comments:

Μικρός Πρίγκιπας said...

Άσε τα πιτσιρίκια να το τελειώσουν.Πες τους να βάζουν ότι βρίσκουν μπροστά τους.Μπορεί να βγει καλύτερο και από το αρχικό.Κι αν όχι πες ότι είναι αφηρημένη τέχνη.Χαρά στην υπομονή σου.Φιλιά και καλό βραδυ.

bluesmartoula said...

Χαχαχα. Πολύ καλή ιδέα. Θα το σκεφτώ. Πάντως ο γυιός μου είναι πολύ καλός στη συναρμολόγηση πάζλ. Σε άλλο πόστ θα βάλω φωτογραφία ενός πάζλ που έφτιαξε μόνος του (ε, με λίγη - αλλά λίγη - δική μου βοήθεια στην τεχνική περισσότερο)
Καλό βράδυ πρίγκηψ...

Anonymous said...

θα συμφωνήσω με τον μικρό πρίγκιπα...
όντως, πολύ καλή ιδέα...
θα ηρεμήσει και το μυαλό σου λίγο...

την καληνύχτα μου...

bluesmartoula said...

Αγαπητέ Γιώργο...
Έχεις δίκιο. Όταν παίζω με τα παιδιά - δηλαδή καθημερινά και όσες ώρες μου επιτρέπει η καθημερινότητα - το μυαλό μου ηρεμεί....
Καληνύχτες

YO!Reeka's said...

θα συμφωνήσω με το μικρό πρίγκηπα!

bluesmartoula said...

Yo! MAN!