Sunday, February 04, 2007

Γιατρέ.... πάμε Σέλι?


10 comments:

Μικρός Πρίγκιπας said...

Έπιασες το απωθημένο μου.

bluesmartoula said...

Άστα πρίγκηπα, άστα. Τέλειο μέρος. Λατρεμένο...Δεν θα "κάτσει" μιά μέρα? Θα "κάτσει". Στο εύχομαι κι εσένα....

Anonymous said...

Καλά και εγώ που είμαι της παραλίας, να μείνω παραπονεμένος?

bluesmartoula said...

Γίνε εσύ καλά mjimάκι μου και πάμε και παραλία.....

Anonymous said...

Αν και ανορθογραφος ειπα να σας κανω ενα δωρο και εφερα το Σελι εξω απο τη πορτα σας και αμα λαχει το παω και παραλια.(Σαν Θεος...)
Υ.Γ.
Δασκαλα θα μου βαλεις κακο βαθμο για τα λαθη μου?
Και θα εχω και τημωρια?

bluesmartoula said...

Εννοείται κοκκινοσμαρτούλη μου. Και η τιμωρία σου θα είναι να γράψεις 100 φορές την λέξη ΤΙΜΩΡΙΑ. Με γιώτα.
Τι δασκάλα θα ήμουνα αλλιώς?

Anonymous said...

Δασκαλα μου αν γραψω τη λεξη ΤΙΜΩΡΙΑ η τη λεξη ΤΟΙΜΟΡΕΙΑ αλλαζει η εννοια?
Το ιδιο αποτελεσμα δεν εχουν και οι δυο?
Αντε μη παρω το Σελι απο τη δικη σου πορτα μονο.
Φιλια να εισαι καλα

Anonymous said...

Τωρα που το θημαμαι τι θα γινει με την κοντρα.....?
"Δασκαλα"

bluesmartoula said...

κοκκινοσμαρτούλη ΘΑ ΣΕ ΝΙΚΗΣΩΩΩΩΩΩΩ χεχεχεχεχεχε.....

Anonymous said...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑ γελασαμε και φετος.
Δε νομιζω χαρα μου θα φας σκονη....
ΚΑΙ ΔΕ ΧΑΝΩ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ