Tuesday, December 26, 2006

TIP OF THE DAY

Το "Tip of the Day" είναι ο χώρος που θα γράφονται διάφορα γνωμικά βγαλμένα από τις σκέψεις της Bluesmartoulis
(κοινώς εγώ θα λέω κι ο mjim θα "γνωμικεύει")
Θέλω να ελπίζω ότι θα μου δώσει την δυνατότητα να μην επανάλαμβάνομαι. Ευχηθείτε μου καλή τύχη (μιας και δεν μου κάθησε το Τζόκερ) να πετύχω στο σκοπό μου.
Παρακαλώ επίσης τον ιδιοκτήτη του Blog να δημιουργήσει το αντίστοιχο πεδίο που θα μπαίνει το Tip ώστε να έχει τα δικά του σχόλια (αν είναι δυνατόν).
Τα έχει τα δικά μου σχόλια. Σε απαλό ροζάκι
Καλά μιλάμε για πραγματική και φυσική ξανθιά......
Εννοούσες το τίπ να έχει δικό του σχόλιο.... Μα φυσικά θα έχει!
Α! Και ευχαριστώ για την φιλοξενία!
Παρακαλώ, τίποτις.....

2 comments:

Anonymous said...

Δηλαδή τώρα θα με παρακολουθείς? Δεν θα μπορώ να γράψω μια λέξη και θα το βλέπεις? Μα λαλά λαμπάκι σου ανάβει το p/c σουκαι απαντάς τόσο γρήγορα?

bluesmartoula said...

Δεν απαντάω γρήγορα βρέ. Edit post έκανα.....