Sunday, December 24, 2006

Τι κάνεις ξύπνια Χριστιανή μου?

Δεν κλείνει το μάτι.
Αδύνατον!
Προσπάθησα, γύρισα σαν αμνοερύφιο στο κρεββάτι, τυλίχτηκα σαν λαχανοντολμάς στο κουβερτάκι μου, τίποτα. Κανένα αποτέλεσμα.
Κι έτσι, αποφάσισα να κάνω τον απολογισμό της χρονιάς. Στο μυαλό μου φυσικά. Δεν θα κάτσω να γράψω τώρα γι΄αυτό. Θα γράφω μέχρι μεθαύριο. Βαριέμαι. Θα γράψω, όμως, το αποτέλεσμα του απολογισμού:
- Είμαι αδύνατη, αλλά θέλω να χάσω ακόμα 7 κιλά για να ικανοποιήσω πλήρως την ματαιοδοξία μου. Έτσι, για να γίνουν ακόμα πιό έντονες οι γωνίες στη φατσούλα μου.
- Λιποθύμησα: 2 φορές
- Θύμωσα: τουλάχιστον 1500 φορές
- Θύμωσα σε σημείο εξαλλοσύνης: 5 φορές
- Χάρηκα πραγματικά: 2 φορές
- Αρρώστησα: 4 φορές
- Έκλαψα: 12.567 φορές από 3 ώρες τη φορά
- Πληγώθηκα σε σημείο εξαγρίωσης: 3 φορές
- 'Ηπια ποτό (πάντα βότκα smirnoff μαύρη) κι έγινα χώμα: 5 φορές
- Χώρισα οριστικά: 1 φορά
- Τον σκέφτηκα: καθημερινά κάθε δευτερόλεπτο
- Τον ονειρεύτηκα: καθημερινά κάθε δευτερόλεπτο
- Διασκέδασα πραγματικά: 4 φορές. 2 το καλοκαίρι και 2 τον Σεπτέμβριο
- Πληγώθηκα σε σημείο αυτολύπησης: 2 φορές
- Μαγείρεψα: Καθημερινά
- Πήγα σούπερ-μάρκετ: Μέρα παρά μέρα
- Γυμνάστηκα: 2 φορές
- Άλλαξα θέση εργασίας: 1 φορά
- Είπα: ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ: 8 φορές
- Έβρισα: 98.547 φορές
- Αγόρασα ρούχα: Πολλά
- Αγόρασα παπούτσια: 20 ζευγάρια
- Εισέπραξα διατροφή: καμμία φορά
- Πήγα σε κηδεία: 1 φορά (και βαρβάτη)
- Έκανα καινούργιους φίλους/κολλητούς: 2
Όποιος επιπλέον απολογισμός μου'ρθει, θα τον γράψω.....
Ότι και να γράψω, όμως, ένα είναι σίγουρο:
Ήμουνα μαλάκας/αγαθομαρία/ηλίθια: κάθε δευτερόλεπτο.....
Α! και κάτι ακόμα:
Δεν έχω ενοχλήσει στην ζωή μου ούτε μυρμήγκι. Πως είναι δυνατόν να "ξαναενοχλήσω"?

4 comments:

Εύα said...

Εγω παντως σε λατρευω κι ευχομαι να εισαι γερή,να χαιρεσαι τα μικρα μεγαλα θαυματα που βρισκονται στο σπιτι σου και ναχεις παντα γλύκα κι αγκαλιες στη ζωη σου.

bluesmartoula said...

Γλυκειά, αγαπημένη Εύα.
Μου είχαν μάθει πως ο κόσμος είναι όμορφα κι αγγελικά πλασμένος. Δεν τον γνώρισα έτσι, όμως.
Ένας απ΄τους λόγους που τείνω να το ξαναπιστέψω είσ΄εσύ.....
Να΄σαι πάντα καλά.
Να΄χεις υγεία και υγεία και υγεία και υγεία και υγεία και υγεία......

Anonymous said...

egw ta ksexnaw , den eimai kalos stous apologismous . frontizw na krataw kai na thumamai mono ta kala kai euxarista. Xwris na to thelw kanw kati san... delete. Xronia polla kai euxomai mias kai se liges meres allazoume xrono , o kainourios apologismos na sou ferei oti kalutero

bluesmartoula said...

Επ! Που΄σαι σύ βρε ge.orgie? Χάθηκες! Όλο στην κατασκευή είσαι....
Είναι καταπληκτικό να κάνεις delete. Κι εγώ όταν ήμουνα πιό νέα έτσι έκανα. Όσο περνάν τα χρόνια, όμως, αρχίζεις και θυμάσαι. π.χ. θυμάμαι κάτι πράγματα που έκανα μικρή που πρίν δεν τα θυμόμουν με τίποτα....
Χρόνια πολλά και σ΄εσένα και σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου (τις οποίες, εννοείται, ανταποδίδω στο μέγιστο)