Sunday, November 26, 2006

Trash Me

Δεν αντέχω. Θα το γράψω. Τώρα θα μου πείτε: Σάββατο 2 το πρωί, τι κάνεις χριστιανή μου σπίτι, ξύπνια? Αχ! Ας όψεται ο πυρετούλης. 38,8. Ξεκίνησε την Παρασκευή τ΄απόγευμα. Πέφτει για αρκετές ώρες, αλλά το βράδυ ξανανεβαίνει. Μάλλον επειδή έχω να φάω απ΄την Δευτέρα. Μετά την κηδεία το μόνο που ανέχεται το στομάχι μου είναι νερό, άντε και λίγο γάλα. Το πιό περίεργο απ΄όλα είναι πως δεν έχω χάσει γραμμάριο. Τέλος πάντων, δεν θ' ασχοληθώ άλλο μ΄αυτό.
Αφού τελείωσα το πάζλ που είχαμε ξεκινήσει με τα παιδάκια μου πρίν από 2 εβδομάδες (λείπει ένα κομμάτι - θα ψάξω αύριο να το βρώ άν δεν το΄χει καταπιεί η ηλεκτρική σκούπα), έπεσα για υπνάκι γύρω στις 20:30. Τα παιδιά στον μπαμπά τους, ότι ώρα θέλω κοιμάμαι. Σωστά?
Στις 21:00 χτυπάει το τηλέφωνο. Η μανουλίτσα μου. "Δεν μπορεί να κοιμάσαι, παιδί μου". "Κοιμάμαι βρέ μανούλα, είμαι πολύ αδύναμη". "Τουλάχιστον πιές το πρωτεινούχο ρόφημα που σου΄φερα. Δεν θα μπορείς να σταθείς παιδάκι μου". "ΟΚ μανούλα. Θα το πιώ". Και ξαγρύπνησα. Αποζημιώθηκα, όμως..
Έβαλα την Τιβούλα στο MAD. Και τί είδαν τ΄αυτιά μου κι άκουσαν τα μάτια μου?
Την εκπομπή Trash Me. Με όλες τις επιτυχίες της εποχής σε videoclip. Παραθέτω τίτλους ασμάτων να "φτιαχτείτε":
- Νινί (είσαι νινί ακόμα) - Πολύ παίδαρος το νινί
- Το νινί σέρνει καράβι
- Αμαρτίες
- Κλάψε
και πολλά άλλα που μου διαφεύγουν. Δηλαδή μου διέφευγαν και πρίν
Μέχρι και η λαίδη τραγούδησε το vale vale. Λιποθύμησα.
Αοιδοί που τους γνωρίζει μόνο η μαμά τους. Άσματα απείρου κάλους και τρελλού γέλιου.
Άν, λέω άν, ποτέ αρρωστήσετε Σαββατόβραδο και μείνετε μέσα (που δεν το εύχομαι καθόλου) διασκεδάστε το με Trash Me.
Τρομερή συνταγή καλοπέρασης.
΄Αντε.....καλά κρασά....

3 comments:

Εύα said...

καλως μας ξαναηρθες.Χαιρομαι που σε βλεπω τοσο...γκαζωμενη.
Φιλιά :-)

YO!Reeka's said...

γαμάτη εκπομπή :) παίζει και αλέκος ζαζόπουλο (στην υγεία της αχάριστης)

Anonymous said...

ΚΑΛΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΣΠΙΡΙΝΗ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΜΠΑΓΙΕΡ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΜΑΡΕΙΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΞΕΝΙΧΤΑΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ ΧΑΖΟΚΟΥΤΙ?
ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΛΕΩ 'ΓΩ.
ΑΝΤΕ ΠΙΑ